Ako želite započeti s prodajom preko interneta, prvo morate izraditi web shop. Iako se na prvi pogled čini da je to teško i zahtijeva velika znanja, uz pomoć odgovarajućih alata i usluga, izrada web shopa može biti jednostavna i brza.
Priprema za izradu web shopa
Prije nego krenete u izradu web shopa, potrebno je da donesete nekoliko važnih odluka. Prva stvar koju trebate odlučiti jest koje proizvode ili usluge želite prodavati. Zatim, odlučite o ciljanoj publici i ciljnom tržištu. Ova dva faktora će vam pomoći da odaberete najbolju platformu za izradu web shopa.
Odabir platforme za izradu web shopa
Postoji mnogo platformi koje vam omogućavaju da brzo i jednostavno izradite svoj web shop. Neki od najpopularnijih su:
- Shopify
- WooCommerce
- Magento
Svaka od ovih platformi ima svoje prednosti i nedostatke, pa je važno da dobro razmislite o svojim potrebama i zahtjevima prije nego odaberete jednu od njih.
Kolika je cijena izrade web shopa?
Jedno od najvažnijih pitanja kada je u pitanju izrada web shopa jest cijena. Cijena izrade web shopa može varirati ovisno o mnogim faktorima, poput platforme, funkcionalnosti, dizajna i dr. Ukoliko nemate posebnih zahtjeva te samo želite početi sa online prodajom razmislite o opciji najma web shopa. Više informacija o najmu web shop možete pronaći ovdje. Cjena najma web shopa kreće od 50KM mjesečno.
Utjecaj platforme na cijenu izrade web shopa
Jedan od glavnih faktora koji utječu na cijenu izrade web shopa jest odabrana platforma. Ako odaberete premium platformu, poput Shopify, cijena će biti viša nego ako koristite besplatnu platformu poput WooCommerce. Osim toga, ako želite dodatne funkcionalnosti ili personalizirani dizajn, cijena će se dodatno povećati. Ukoliko želite izbjeći sve komplikacije oko postavke web shopa kontaktirajte nas. Naš tim će za Vas kreirati web shop koji je prilagođen Vašoj branši.
Funkcionalnosti i dizajn koji utječu na cijenu
Drugi faktori koji utječu na cijenu izrade web shopa su funkcionalnosti i dizajn. Ako želite da vaš web shop ima napredne funkcije, poput integracije s društvenim mrežama, plaćanja putem kreditne kartice i slično, cijena će se dodatno povećati. Isto tako, ako želite da vaš web shop izgleda jedinstveno i privlačno, potrebit ćete usluge profesionalnog dizajnera, što će također utjecati na cijenu.
Cijena izrade web shopa po najpopularnijim platformama
Kako biste dobili bolju predodžbu o cijeni izrade web shopa, pogledajte sljedeće prosječne cijene po najpopularnijim platformama:
- iShop: od 50KM do 100KM mjesečno (saznaj više)
- Shopify: od 80KM do 600KM mjesečno
- WooCommerce: besplatno, ali dodatne funkcionalnosti i dizajn mogu koštati od 1.000KM do 10.000KM
- Magento: besplatno, ali dodatne funkcionalnosti i dizajn mogu koštati od 10.000KM do 20.000KM
Ove cijene su samo okvirne i mogu varirati ovisno o vašim potrebama i zahtjevima.
Česta pitanja
- Mogu li sam izraditi web shop?
Da, možete sami izraditi web shop uz pomoć platformi poput WooCommerce ili Magento. Međutim, ako želite da vaš web shop izgleda profesionalno i funkcionira bez problema, preporučujemo da se obratite stručnjaku. Kontaktirajte nas za besplatne konsulatracije.
- Koliko traje izrada web shopa?
Vrijeme izrade web shopa varira ovisno o mnogim faktorima, poput funkcionalnosti, dizajna i dr. Prosječno, izrada web shopa traje od 2 do 6 sedmica.
- Koliko košta održavanje web shopa nakon izrade?
Cijena održavanja web shopa također može varirati ovisno o platformi i funkcionalnostima. Prosječno, održavanje web shopa košta od 200KM do 1000KM mjesečno. Osim toga, morat ćete plaćati troškove hostinga, sigurnosti i slično. Ukoliko želite izbjeći sve dodatne troškove održavanja razmislite o najmu web shopa koji uključuje sve troškove održavanja po cijeni već od 50KM mjesečno.
Ukupna cijena izrade web shopa značajno varira ovisno o vašim potrebama i zahtjevima. Ako želite napredne funkcije i jedinstven dizajn, cijena će biti viša nego ako koristite besplatnu platformu s jednostavnijim funkcionalnostima. U svakom slučaju, izrada web shopa investicija je koja će se isplatiti u dugom roku, stoga razmislite o svom budžetu i potrebama pri odabiru platforme i funkcionalnosti. Ne zaboravite da cijena izrade web shopa nije jedini trošak, jer ćete također morati platiti održavanje i razvoj vašeg web shopa u budućnosti.