Uvod
Web shop je sve popularniji način prodaje proizvoda i usluga. Korištenjem ovog načina prodaje, prodavač može povećati svoj tržišni domet, pružiti kupcima više informacija o proizvodima i osigurati dodatni način plaćanja. Korištenjem uputa za izradu web shop-a, korak po korak, možete se lako upustiti u ovaj svijet online prodaje.
Planiranje
Prvi korak u izradi web shop-a je planiranje. Potrebno je odrediti željeni cilj i target grupu, kao i proizvode koje želite prodavati. Također, odredite željeni dizajn i funkcionalnost web shop-a.
Registracija domene i hostinga
Drugi korak u izradi web shop-a je registracija domene i hostinga. Potrebno je odabrati odgovarajući hosting provajder i registrirati željenu domenu. Ukoliko trebate pomoć pri izboru kontaktirajte nas!
Postavka CMS-a
Nakon što ste registrirali domenu i hosting, treći korak je postavka CMS-a (Content Management System). Postoji mnogo različitih opcija za CMS, kao što su WordPress, Magento, Shopify, itd. Odaberite onaj koji najbolje odgovara vašim potrebama i instalirajte ga.
Dizajn i funkcionalnost
Četvrti korak u izradi web shop-a je dizajn i funkcionalnost. Izaberite željeni dizajn i instalirajte neku temu. Također, dodajte funkcionalnosti koje su vam potrebne, kao što su opcije plaćanja, opcije isporuke, itd.
Dodavanje proizvoda
Peti korak je dodavanje proizvoda u web shop. Unesite opise proizvoda, cijene, slike i druge važne informacije.
Optimizacija za pretraživače
Šesti korak je optimizacija za pretraživače (SEO). Potrebno je osigurati da web shop sadrži odgovarajuće naslove, opise i ključne riječi kako bi se pojavio u rezultatima pretraživanja.
Testiranje i lansiranje
Posljednji korak u izradi web shop-a je testiranje i lansiranje. Testirajte sve funkcionalnosti i provjerite da sve radi kako treba. Ako su sve funkcionalnosti u redu, možete lansirati web shop i početi prodavati proizvode.
Povećavanje prodaje
Nakon što ste lansirali web shop, potrebno je raditi na povećanju prodaje. To možete postići korištenjem različitih marketinških alata, kao što su email marketing, društvene mreže, oglašavanje, itd.
Održavanje i nadogradnja
Održavanje i nadogradnja web shop-a su važne za njegovu funkcionalnost i sigurnost. Redovito ažurirajte CMS-a i provjeravajte da sve funkcionira kako treba.
Zaključak
Izrada web shop-a korak po korak može biti jednostavna ako se pridržavate ovih koraka. Potrebno je planirati, registrirati domenu i hosting, instalirati CMS, dizajnirati i funkcionalizirati web shop, dodati proizvode, optimizirati za pretraživače, testirati i lansirati, te redovito raditi na povećanju prodaje i održavanju web shop-a. Ukoliko želite da se posvetite prodaji a izradu web shopa prepustite profesionalcima kontaktirajte nas!